Welkom bij de ChristenUnie Ommen

Nieuws met label 'Fractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie fractie heeft tijdens raadscommissie van 13 september vragen gesteld aan College over bereikbaarheid Ommen

HM brug Ommenzondag 16 september 2018 15:57 Eén van de aspecten van het Bestuursakkoord betreft de bereikbaarheid van Ommen lees verder

Strategische beleidsagenda 2020-2023 van de Veiligheidsregio IJsselland

image1woensdag 04 juli 2018 09:00 Marleen Hemstede participeerde in discussie rond thema Beleid-ontwikkeling Veiligheid Regio Ijselland lees verder

Coalitie bestuursakkoord is getekend!

IMG_5394 bestuursakkordmaandag 28 mei 2018 11:26 Namens ChristenUnie Ommen heeft Frans van der Mooren het nieuwe coalitieakkoord tussen CDA, LPO en ChristenUnie getekend. Donderdag wordt het coalitieakkoord besproken in de Ommer raad en wordt Bart Jaspers Faijer geïnstalleerd als wethouder lees verder

Definitief akkoord coalitie gemeenteraad Ommen

Akkoord Coalitie 2018maandag 28 mei 2018 08:44 Maandagmorgen 28 mei is er om half tien een persmoment waarop de drie fractievoorzitters het akkoord officieel tekenen en presenteren. lees verder

Coalitieoverleg op koers naar resultaat