ChristenUnie Ommen bezoekt Landgoed Woestenheide

Jan Westert, nr 9
Door Jan Westert op 28 mei 2023 om 20:55

ChristenUnie Ommen bezoekt Landgoed Woestenheide

Op dinsdagavond 6 juni, 19.00 uur organiseert de ChristenUnie Ommen een unieke mogelijkheid om kennis te nemen van Landgoed Woestenheide van Wim van der Heide, Oude Woestendijk 1. Vanaf 19.00 uur kunnen belangstellenden en leden meewandelen over het landgoed bij het Varsenerveld. Tijdens de wandeling vertelt Wim van der Heide het een en ander over zijn landgoed. Daarna houdt hij vanaf 20.30 uur een presentatie over de samenwerking tussen natuur en landbouw, waar hij actief in is.

De ChristenUnie Ommen sluit op deze wijze het seizoen af. Tijdens en rond de wandeling en bijeenkomst kun je ook contact hebben met de raadsleden van de ChristenUnie, Marleen Hemstede, Gerard Marsman. Ook wethouder Jaspers Faijer is er bij. Ieder die wil meewandelen is om 19.00 uur van harte welkom. En ieder die de presentatie van Wim van der Heide wil bijwonen is welkom vanaf 20.30 uur. We stellen we het op prijs dat je even aanmeldt. Dat kan via een appje of smsje naar 06-55714372.