ChristenUnie en informele zorg

Jan Westert, nr 9
Door Jan Westert op 18 januari 2023 om 20:02

ChristenUnie en informele zorg

De ChristenUnie Ommen oriënteert zich op de betekenis van informele zorg in Ommen. Op dinsdag houdt de ChristenUnie een bijeenkomst voor een brede achterban in het Vechtgenotenhuis aan de Beerzerweg 5D in Ommen. Belangstellende zijn op dinsdag 31 januari vanaf 19.30 uur van harte uitgenodigd.

Het bestuur van het Vechtgenotenhuis zal een presentatie geven over hun activiteiten aan patiënten en verwanten die te maken hebben gehad met kanker. De zorg van het Vechtgenotenhuis is informeel. Dat vergt dus heel wat om het Vechtgenotenhuis met vrijwilligers draaiende te kunnen houden. Dat zijn in toenemende mate belangrijke vraagstukken in onze samenleving. Naast aandacht voor dit thema hoopt lijstrekker Hugo Tromp in een column iets te vertellen over het belang van het water in de nabije toekomst en kunnen er vragen worden gesteld aan de fractie van de ChristenUnie Ommen en wethouder Bart Jaspers Faijer. De bijeenkomst zal om ongeveer 21.45 uur worden afgesloten.