ChristenUnie kandidaat Alwin te Rietstap wil het Vechtdal verbinden met Den Haag

alwinterietstap.jpg
CU logo onder elkaar blauw.png
Door ChristenUnie Ommen op 22 februari 2021 om 21:00

Hij staat op plek 17 van de kandidatenlijst van de ChristenUnie voor de Tweede Kamer als herkenbare kandidaat uit het Vechtdal. Hij is wethouder in Hardenberg namens de ChristenUnie. Daarvoor was hij al lid van Provinciale Staten in Overijssel. We hebben het over Alwin te Rietstap, 41 jaar, met hart en ziel verbonden met de christelijk-sociale politiek van de ChristenUnie.

“Als je op de17e plek bij de ChristenUnie staat, zit je niet morgen in de Tweede Kamer. Daar gaat het hem ook niet om. Hij wil een goede verbinder zijn, die de belangen van het Vechtdal ook in Den Haag onder de aandacht kan brengen. Dat kan vanuit Den Haag in de Tweede Kamer of vanuit het Vechtdal, afhankelijk van de verkiezingsuitslag. De ChristenUnie is een partij met korte lijnen. Die korte lijn met Gert Jan Segers en zijn fractie is belangrijk. Zijn kracht is dat hij verbinding heeft en kan inzetten.”

Wil je Alwin te Rietstap beter leren, de boerderij bij Kloosterhaar waar hij geboren is, zijn woonplaats Bergentheim, zijn liefde voor de Vecht en het Vechtdal: een mooi portret is hieronder te vinden en op YouTube.