Campagneteam vergadert over gemeenteraadsverkiezingen maart 2022

thumbnail_IMG_5358.jpg
CU logo onder elkaar blauw.png
Door ChristenUnie Ommen op 27 december 2021 om 14:45

Campagneteam vergadert over gemeenteraadsverkiezingen maart 2022

Ondanks coronamaatregelen gaat de campagne-commissie (CIE) van de ChristenUnie Ommen door met voorbereiden acties in het kader van gemeenteraadsverkiezingen maart 2022. De CIE bestaat uit een aantal raadsleden, Marleen Dunnewind-Hemstede en Gerard Marsman, leden Jos Maessen en Reinier Visser en de bestuursleden Jan Westert en Bert Klarenbeek.

Deze CIE heeft tijdens deze bespreking een campagneplan gemaakt en ondanks de lockdown hebben we goede hoop dat een groot aantal gegenereerde acties wel doorgang kunnen vinden of in een iets gewijzigde vorm.Het thema van deze campagne is tweeledig; ‘samen recht te doen’ en ‘wat van echte waarde is’.

Tijdens deze campagne willen we ons richten op mensen die het moeilijk hebben door eenzaamheid of armoede en de jongeren die het in de periode erg moeilijk hebben. Verder besteden we aandacht aan de woningbouw, energietransitie, duurzaamheid en de landbouw waar o.a. melkveehouders een omslag moeten maken om de stikstofuitstoot te reduceren.

Spreuken 16 vers 9 geeft aan dat we als mens plannen (mogen) maken, maar uiteindelijk bepaalt God de richting die we gaan!

De voortgang van de campagne blijven we de komende tijd onder de aandacht brengen, houd daarom de website, sociale media en lokale kranten in de gaten.

Heeft u een gerichte vraag aan de CIE of heeft een idee, stuur dan een mailtje naar: campagne@ommen.christenunie.nl