ChristenUnie waardeert streekproducten. Actie: Streekproducten van waarde!

streekproduct.pngvrijdag 23 augustus 2019 10:33

Op de uitgaansmarkt op vrijdagmiddag 6 september kunnen Ommenaren het beste streekproduct uit de gemeente Ommen kiezen. De ChristenUnie Ommen staat op de uitgaansmarkt en wil op die markt ook stil staan bij de opkomst van de streekproducten. Daarom heeft de ChristenUnie de actie “Streekproducten van waarde” opgezet.

Op de uitgaansmarkt kunt u met een formulier de voorkeur voor het beste streekproduct van Ommen aangeven. U kunt het streekproduct van uw keuze ook per email aan de ChristenUnie doorgeven. De ChristenUnie zal op basis van uw voorkeur en motivatie het beste en mooiste streekproduct uitkiezen. De winnaar wordt beloond met een pakketje streekproducten en uiteraard geeft de ChristenUnie ook stil bij de leverancier/maker van het product. Het emailadres waar u uw keuze ook naar toe kunt sturen is: streekproductenommen@ommen.christenunie.nl

Streekprodukten zijn sterk in opkomst. Streekproducten zijn een voorloper van de keuze voor landbouw om meer producten in de eigen regio te produceren in het kader van de kringlooplandbouw. Bestuur en fractie van de ChristenUnie Ommen willen met de actie “Streekprodukten van waarde” op een positieve manier de aandacht vestigen op deze trend.

Reacties op 'ChristenUnie waardeert streekproducten. Actie: Streekproducten van waarde!'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.