ChristenUnie aan de slag met wonen

Vechtdal Wonen.pngdonderdag 09 mei 2019 15:43

De ChristenUnie Ommen gaat aan de slag met het woonbeleid in Ommen. Samen met Vechtdal Wonen, voorheen woningstichting De Veste, belegt de lokale ChristenUnie een avond over het woonbeleid in de gemeente Ommen. De bijeenkomst wordt gehouden op dinsdag 21 mei 2019 in Hotel De Zon. Vanaf 19.30 is er een inloop en koffie. We beginnen om 20.00 uur. Leden en belangstellenden zijn van harte welkom.

Tijdens de bijeenkomst zal Vechtdal Wonen een presentatie geven over haar visie op het woonbeleid en de ontwikkelingen in Ommen.  Wethouder Bart Jaspers Faijer zal vanuit zijn functie als wethouder ingaan op wonen in Ommen. Gerard Marsman reageert namens de fractie van de ChristenUnie.

Vechtdal Wonen is primair verantwoordelijk voor de huursector op de woningmarkt en de te verwachten ontwikkelingen op dat gebied. Verder kan de behoefte aan starterswoningen, woningen voor ouderen, de behoefte aan wonen in de kleine kernen van Ommen of het buitengebied aan de orde komen.  Het doel van de bijeenkomst is om informatie op te doen en ontwikkelingen te delen die voor de ChristenUnie belangrijk zijn om mee te nemen in het woonbeleid van de gemeente.

Reacties op 'ChristenUnie aan de slag met wonen'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.