JaspersFaijer ,1vrijdag 17 augustus 2018 11:30

De ChristenUnie Ommen begint het nieuwe politieke jaar met een openbare ledenbijeenkomst op dinsdag 4 september.
Deze ledenvergadering staat in het teken van kennismaking met wethouder Bart Jaspers Faijer.
De ledenvergadering wordt gehouden in het Hervormd Centrum aan de Julianastraat en begint om 20.00 uur. Om 19.45 staat de koffie klaar.

Op de ledenvergadering zal Vechtdal-verslaggever Piet Horinga de wethouder uitgebreid interviewen. Bart Jaspers Faijer trad eind mei als nieuwe wethouder van de Christenunie aan in Ommen. Hij was daarvoor actief in Staphorst. Het bestuur van de ChristenUnie vindt een kennismaking met de nieuwe wethouder daarom erg belangrijk. Bovendien beheert Jaspers Faijer een aantal belangrijke portefeuilles, zoals de centrumontwikkeling, energie en duurzaamheid, ouderenbeleid, de kernen en landbouw. Het is interessant om daarover met hem van gedachten te wisselen en ideeën aan de wethouder mee te geven.

Tijdens de ledenvergadering komt ook een terugblik op het bestuursakkoord aan de orde en worden enkele reguliere zaken, die bij een vereniging horen afgehandeld. De bijeenkomst is openbaar en ieder is welkom: 4 september, 20.00 uur in het Hervormd Centrum

Reacties op 'Kennismaking met wethouder Bart Jaspers Faijer tijdens ledenvergadering op 4 september a.s.'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.