ChristenUnie op bezoek in Beerzerveld

IMG_3218maandag 17 februari 2014 21:10

Zaterdagmorgen 15 februari spraken de fractie en het campagneteam met het Plaatselijk Belang Beerzerveld Mariënberg.

In het nieuwe kultûrhus ’t SaMENSpel werd gesproken over de uitwerking van de het dorpsplan Beerzerveld, onder meer over de inrichting van de ds. Laurentiusstraat.

Secretaris Hetty Rosink sprak over nieuwe problematiek zoals het ontbreken van een goede internet(glasvezel)verbinding. Zeker in een tijd waarin meer en meer via de digitale weg geregeld moet worden is het ook voor bedrijven en de agrarische sector in de kleine kernen van belang dat een goede internetverbinding aanwezig is. Aandacht was er ook voor de onveilige verkeerssituatie op de kruising Beerzerweg/N36.

Het bestuur van PB Beerzerveld Mariënberg kreeg het ChristenUnie verkiezingsprogramma 2014 – 2018 (zie ommen.christenunie.nl) overhandigd waarin te lezen is wat de ChristenUnie over de kansen en ruimte voor ondernemers in het MKB en de agrarische sector heeft opgenomen.

De ChristenUnie Ommen kijkt terug op een leerzame morgen en waardeert de manier waarop door inzet van betrokken burgers een lokale samenleving wordt vorm gegeven.